Jarkko Stenfors

Piirin puheenjohtaja
050 385 1912
jaolsten@gmail.com

Olen syntynyt Luvialla, mutta nykyään asun Ulvilassa perheeni kanssa. Lähdin politiikkaan mukaan kymmenisen vuotta sitten lasten ja nuorten mielenterveyshaasteiden juurisyiden motivoimana. Globaalisti pidän väestönkasvua maapallon isoimpana haasteena. Tähän vaikuttavimpana korjaustoimenpiteenä pidän naisten aseman ja koulutuksen turvaamista. Suomessa haluan lasten ja nuorten mielenterveyshaasteiden lisäksi kiinnittää huomiota vanhusten turvalliseen arkeen. Suomessa hyvinvointipalvelut voidaan pelastaa vain vahvalla julkisella taloudella ja valtionvelan taittamisella. Koulutukseltani olen kemiantekniikan insinööri, ja olen myös yksi Suomen 41:stä IPMA Level A-sertifioidusta projektinjohtajasta. Lisäksi MBA-tutkintoni on lopputyötä vaille valmis. Haluan puheenjohtajana olla kuunteleva, välittävä ja kenttää yhdistävä. Tulen kehittämään piirin viestintää ja johtamista, jotta tulevissa vaaleissa jokaisessa Satakunnan kunnassa kampanjoidaan positiivisella ja reippaalla asenteella.