Liitot ja muut järjestöt

Satakunnan Kokoomusnuoret

Satakunnan Kokoomusnuoret on valtakunnallisen Kokoomuksen Nuorten Liiton (KNL) piiriyhdistys Satakunnan alueella. Kokoomusnuoriin voivat kuulua kaikki 15-30-vuotiaat, joiden arvomaailmaa kannattelevat hyvät porvarilliset arvot. Piiri toimii, näkyy ja vaikuttaa politiikkaan Satakunnan alueella monipuolisesti nuorekkaasta kokoomuslaisesta taustasta käsin.

Satakunnan Lastenliitto

Satakunnan Lastenliiton tavoitteena on lasten ja varhaisnuorten kasvattaminen itsenäisiksi, kansainvälisiksi, vastuuntuntoisiksi, toiminta- ja arvostelukykyisiksi sekä terveitä elämäntapoja noudattaviksi. Satakunnan Lastenliitto pyrkii myös parantamaan lasten asemaa Satakunnassa yhteistyössä Kokoomusyhdistysten ja muiden varhaisnuorisojärjestöjen kanssa.

www.lastenliitto.fi/satakunta

Satakunnan Kokoomusnaiset

Satakunnan Kokoomusnaiset ry on aktiivinen poliittinen naisjärjestö, joka toimii naisten poliittisen osallistumisen vahvistamiseksi, mahdollisuuksien tasa-arvon edistämiseksi sekä poliittisena järjestötoiminnan kotina sadoille naisille.

www.kokoomusnaiset.fi/satakunnan-kokoomusnaiset

Maarit Salminen

Lomalla 18.6.-19.7.2020 // Järjestösihteeri, Satakunnan Kokoomus ja Satakunnan Kokoomusnaiset

maarit.salminen@kokoomusnaiset.fi