Satakunnan Kokoomus hakee VAALIKOORDINAATTORIA määräaikaiseen työsuhteeseen

Satakunnan Kokoomus ry on poliittinen piirijärjestö, joka toimii koko Satakunnan maakunnan alueella. Piirijärjestö tavoittelee kuntavaaleissa vaalivoittoa ja ehdokasmäärän kasvua koko alueellaan. Porin kaupungilla on kuntavaaleissa suurena keskuksena ja maakunnan pääkaupunkina aivan erityinen merkitys. Voittaaksemme kuntavaalit maakunnallisesti, on Porissa voitettava kuntavaalit. Tavoitteeseen päästäksemme tarvitsemme joukkuettamme vahvistamaan innostuneen ja osaavan työntekijän, erityisesti Porin kuntavaalityön tueksi!

Satakunnan Kokoomus hakee yhdessä Kokoomuksen Porin Kunnallisjärjestön kanssa kokoaikaista VAALIKOORDINAATTORIA määräaikaiseen työsuhteeseen 30.4.2021 asti.

Vaalikoordinaattorin työhön kuuluu ensisijaisesti piirin kuntavaali- ja järjestötoiminnan suunnittelu ja toteuttaminen sekä erilaisten vaaleihin liittyvien työtehtävien hoitaminen – kuten ehdokashankinta, lupa- ja ilmoitusasioiden hoitaminen sekä osallistuminen työryhmien työskentelyyn. Työtehtäviin kuuluvat myös yhteydenpito jäsenistöön ja jäsenyhdistyksiin, kokous- ja seminaarijärjestelyt sekä muita hallinnollisia tehtäviä. Lisäksi työhön kuuluu viestintää ja piirin verkkosivujen sekä sosiaalisen median kanavien ylläpitoa ja sisällöntuotantoa sekä viestintää eri sidosryhmille ja muita työnantajan määräämiä työtehtäviä. Työ edellyttää ajokorttia sekä valmiutta ilta- ja viikonlopputöihin.

Odotamme hakijalta kokoomuslaista maailmankatsomusta, oma-aloitteisuutta, aktiivista työotetta sekä tekemisen meininkiä ja hyviä vuorovaikutustaitoja. Etsimme tehtävään henkilöä, jolla on kokemusta järjestötyöstä ja yhdistystoiminnasta, kyky hahmottaa kokonaisuuksia, hyvät organisointi- ja vuorovaikutustaidot, oma-aloitteisuutta sekä sujuvat viestintä- ja kirjoitustaidot suomeksi ja englanniksi. Katsomme eduksi muun kielitaidon sekä tietoteknisen osaamisen painetun materiaalin suunnitteluun ja tuottamiseen sekä kokemuksen tapahtumien järjestämisestä ja projektien hallinnasta, osaamisen kuntavaalityöstä ja kokemuksen viestintätehtävistä. Myös oma auto katsotaan eduksi, vaikka ei olekaan välttämätön. Tarjoamme energisen ja avoimen työyhteisön, mahdollisuuden kehittyä ja päästä uudistamaan järjestötoimintaa.

Pääasiallinen työntekopaikka on Satakunnan Kokoomuksen piiritoimisto Porissa, mutta työ edellyttää mahdollisuutta liikkua vaalipiirin alueella. Työ alkaa 1.11.2020 tai sopimuksen mukaan lokakuun lopulla tai marraskuun alussa.

Pyydämme vapaamuotoisia hakemuksia ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen viimeistään elokuun loppuun eli 31.8.2020 klo 23.59 mennessä, osoitteeseen: rekry.satakunnankokoomus@gmail.com

Marjo Jaspa

Toiminnanjohtaja, Satakunnan Kokoomus