Elli-Nora Vehmasesta Satakunnan Kokoomuksen uusi poliittinen sihteeri

Satakunnan Kokoomus on valinnut uudeksi poliittiseksi sihteeriksi porilaisen Elli-Nora Vehmasen, 20. Vehmanen siirtyy tehtävään Satakunnan ja Pohjanmaan Kokoomusnuorten järjestösihteerin tehtävästä.

Ennen työskentelyä puolueyhteisössä Vehmanen on toiminut Porin Nuorkokoomuksen puheenjohtajana, Satakunnan Kokoomusnuorten varapuheenjohtajana, Kokoomuksen Porin kunnallisjärjestössä sekä erilaisissa vaalityöryhmissä. Tällä hetkellä Vehmanen opiskelee energia- ja ympäristötekniikan insinööriksi Satakunnan Ammattikorkeakoulussa.

”Satakunnan Kokoomus on hieno piirijärjestö, jolla on keskeinen rooli maakunnassa yhteiskunnallisena keskustelijana. Olen erittäin innoissani siitä, että pääsen kehittämään Satakunnan Kokoomuksen tiedotusta ja viestintää sekä valmistautumaan kuntavaaleihin.”, sanoo poliittiseksi sihteeriksi valittu Elli-Nora Vehmanen.

Poliittisen sihteerin vastuulla on piirin tiedotus ja viestintä, poliittinen valmistelutyö, Rauman ja Porin kunnallisjärjestöjen avustaminen sekä kuntavaaleihin valmistautuminen.

Juha Rantasaari
Toiminnanjohtaja, Varsinais-Suomen ja Satakunnan Kokoomus