Juha Rantasaaresta Satakunnan Kokoomuksen uusi toiminnanjohtaja

Juha Rantasaari on valittu Satakunnan Kokoomuksen toiminnanjohtajaksi. Rantasaari johtaa jatkossa puolueen toimintoja koko lounaisessa Suomessa, sillä hän toimii myös Varsinais-Suomen Kokoomuksen toiminnanjohtajana.

Rantasaaren mukaan piirit ovat muutoksen jälkeenkin omia, itsenäisiä kokonaisuuksiaan. Muutos tarjoaa kuitenkin hyvän mahdollisuuden entistä tiiviimmälle yhteistyölle piirien välillä: ”Päällekkäisiä toimintoja karsimalla palvelemme jäsenkuntaa entistä paremmin, ja samalla valvomme aiempaa vahvemmin lounaisen Suomen etuja. Lähdemme hyvillä mielin rakentamaan uutta kokonaisuutta.”

Varsinais-Suomen ja Satakunnan piirit säilyttävät muutoksen jälkeen alueelliset toimintonsa ja erilliset luottamushenkilöjohtajansa. Sen sijaan piiritoimistojen välistä yhteistyötä tiivistetään ja vuorovaikutusta lisätään entisestään. Poliittisessa tiimissä työskentelee Varsinais-Suomessa Janina Myllynen ja Satakunnassa lähitulevaisuudessa rekrytoitava poliittinen sihteeri. Järjestötiimissä puolestaan työskentelee Varsinais-Suomen osalta Malla Rannikko-Laine (torstaista 25.8. lähtien Tuija Leinonen), sekä Satakunnassa Mari Rantala. Kokoomusnuorten puolella piirijärjestöissä jatkavat Varsinais-Suomessa Heidi Hulden ja Satakunnassa Elli-Nora Vehmanen.

Juha Rantasaari
Toiminnanjohtaja, Varsinais-Suomen ja Satakunnan Kokoomus