Webinaarikoulutus digitaalisesta vaikuttajatyöstä

21.04.2020 16:30–19:00 Pori Verkkokoulutus

Satakunnan Kokoomus järjestää tiistaina 21.4. koulutuksen digitaalisesta vaikuttajatyöstä, yhdessä Kansallisen Sivistysliiton kanssa. Koulutus käsittelee sosiaalisen median käyttöä vaikuttajana, esimerkiksi kunnallispoliitikkona, sekä etäosallistumisen mahdollistavia sovelluksia kuten livelähetyksiä paikallispoliitikon käytössä.

Koulutus järjestetään Teams-ympäristössä (tarvitset nettiyhteyden ja nettiselaimen).

Koulutus on erityisen suositeltava valtuutetuille ja varavaltuutetuille, kuntavaaliehdokkaille sekä paikallisyhdistysten ja kunnallisjärjestöjen hallitusten jäsenille! Koulutus on kuitenkin kaikille jäsenille avoin. Koulutuksen osallistujamäärää ei ole rajoitettu.

Ennakkoilmoittautuminen on toivottavaa, viimeistään 20. huhtikuuta kello 16 mennessä, järjestösihteeri Maarit Salmiselle, maarit.salminen@kokoomusnaiset.fi.

Koulutuksen pitää koulutussuunnittelija Jouni Markkanen Kansallisesta Sivistysliitosta. Koulutus järjestetään tiistaina 21.4.2020 kello 16.30-19.00 verkkokoulutuksena. Ensimmäisen puolen tunnin aikana tapahtuu sisäänkirjautuminen, varsinainen koulutus alkaa kello 17.00.

Tehtävä puretaan myöhemmin ilmoitettavana aikana jatkokoulutuksena ja verkkotapaamisena, jolloin käydään läpi mahdollisia eteen tulleita pulmia sekä onnistumia.

Antti Ahonen, toiminnanjohtaja antti.ahonen@kokoomus.fi 041 4607921

Satakunnan Kokoomus