Tule mukaan

Politiikan alueellinen väri on aina ollut Kokoomuksessa tärkeää.  Siksipä Satakunnassa kokoomustoimintaa on joka puolella maakuntaa.

Kokoomus on toiminut Satakunnassa  jo yli sata vuotta. Satakunnassa toimivien kokoomusyhdistysten toimintaa palveleva Kokoomuksen Satakunnan piirijärjestön perustava kokous pidettiin Porissa 5.1.1919. Perustavaan kokoukseen kutsuttiin lehti-ilmoituksella, ja osanottajia oli mm. Hämeenkyröstä, Punkalaitumelta, Kihniöstä ja Yläneeltä. Vuosien varrella piirijärjestön toiminta-alueen kunnat ovat moneen kertaan ehtineet vaihtua vaalipiirin rajojen muuttuessa.

Tällä hetkellä Satakunnassa toimii lähes 40 kokoomusyhdistystä ja lisäksi 3 kunnallisjärjestöä ja kokoomusnaisten ja -nuorten piirijärjestöt, tämä kaikki on yhtä kuin Satakunnan Kokoomus.

Muutoksen alkuun riittää yksi ihminen. Toteutukseen tarvitaan kokonainen joukkue. Tule mukaan. Sinua kuunnellaan.

Ota yhteyttä! Viereisen lomakkeen täytöllä se onnistuu mutkattomasti, mutta vielä mielekkäämpää  on tavata Sinut henkilökohtaisesti. Tapaamisajan ja -paikan voit valita itse. Odotamme siis soittoasi piiritoimistolla.

[kalenteri_pieni]