Ota yhteyttä

Satakunnan Kokoomuksessa on väkeä kuin kissoja Vilkkilässä, ja me kaikki olemme kuulevin korvin.

Lähetä meille viesti oheisella lomakkeella tai tartu luuriin ja kilauta. Täältä löydät kaikki tarvittavat yhteystiedot.
PS. Jos huomaat virheellisen yhteystiedon, niin arvostamme, jos laittaisit meille siitä viestin tuolla samaisella lomakkeella, kiitos.

Laita meille viestiä

Satakunnan Kokoomuksen yhteystietoja

Piiritoimisto

Liisankatu 24 B 43
28100 Pori

Käynti piiritoimistolle talon takaa, portissa ovikello

Liitot ja muut järjestöt

Satakakunnan Kokoomusnuoret

Satakunnan Kokoomusnuoret on valtakunnallisen Kokoomuksen Nuorten Liiton (KNL) piiriyhdistys Satakunnan alueella. Kokoomusnuoriin voivat kuulua kaikki 15-30-vuotiaat, joiden arvomaailmaa kannattelevat hyvät porvarilliset arvot. Piiri toimii, näkyy ja vaikuttaa politiikkaan Satakunnan alueella monipuolisesti nuorekkaasta kokoomuslaisesta taustasta käsin.

Kansallinen Lastenliitto

Satakunnan Lastenliiton tavoitteena on lasten ja varhaisnuorten kasvattaminen itsenäisiksi, kansainvälisiksi, vastuuntuntoisiksi, toiminta- ja arvostelukykyisiksi sekä terveitä elämäntapoja noudattaviksi. Satakunnan Lastenliitto pyrkii myös parantamaan lasten asemaa Satakunnassa yhteistyössä Kokoomusyhdistysten ja muiden varhaisnuorisojärjestöjen kanssa.

Satakunnan Kokoomusnaiset

Satakunnan Kokoomusnaiset ry on aktiivinen poliittinen naisjärjestö, joka toimii naisten poliittisen osallistumisen vahvistamiseksi, mahdollisuuksien tasa-arvon edistämiseksi sekä poliittisena järjestötoiminnan kotina sadoille naisille.